Sales Activisation / Aktywizacja sprzedaży

Our specialists provide assistance in developing efficient sales promotion strategies through application of modern marketing techniques like:

1. ATL advertising

  • creation,
  • media buying,
  • organisation of TV, radio & press campaigns.

2. Outdoor advertising

  • creation and production,
  • billboards of various formats placed all over the country,
  • own advertising space on buildings,
  • large- and small-format printing,
  • light boxes,
  • advertising boards,
  • 3D lettering,
  • cityboards,
  • one-way-vision meshes to cover buildings with windows,
  • advertising on vehicles and bus-stops,
  • pylons, flags, banners, balloons, shop windows, etc.

yale

3. Indoor advertising

  • creation and production,
  • citylights and advertising stands in shopping malls,
  • entrance door graphics,
  • advertising signs on trolleys in modern trade,
  • advertising within aisle area (e.g. suspended boards),
  • advertising within till area (e.g. graphics on till rolls, citylights),
  • exit door graphics,
  • small format advertising space,
  • graffiti on walls, ceilings and floors,
  • graphics on freezers and showcases,
  • video presentations,
  • LCD panels,
  • shop windows, glass cases, backlight shelves.

4. Sales promotion

  • creation and production of visualisation and efficient presentation of sales promotion on packaging and on regular and promotional shelves,
  • consulting and implementation of the principles of price promotion,
  • strategies to support efficient merchandising,
  • loyalty programmes – creation, organisation and production,
  • promotional mailers – creation and printing,
  • P.O.S. advertising (e.g. racks, shelf liners, wrappings, stoppers, wobblers, stands, placemats, floor stickers),
  • sales second location (e.g. freezers, cardboard and plastic displays, pyramid supports, end-of-aisle gondolas),
  • systems for combining products into product mixes, bonus packs, gratis packs, multipacks,
  • systems for combining products into macro-units,
  • design and production of promotional and exhibition stands,
  • co-organisation of hostess service, promotional stands and competitions.

5. Direct sales

  • strategies, implementation and organisation, of enlarging the customer base,
  • designing and printing materials for reps,
  • creating and printing materials for serial letters and mailing campaigns,
  • personalised prints.

6. Sponsoring / Public Relations

  • co-organisation of promotional events and open days,
  • press conferences,
  • sponsored sports and cultural events,
  • artistic promotional events for charity purposes,
  • celebration and integration events.

_________

Nasi specjaliści pomagają w opracowaniu efektywnych strategii aktywizacji sprzedaży, poprzez stosowanie nowoczesnych technik marketingowych, takich jak:

1. Reklama ATL

  • kreacja,
  • zakup mediów,
  • organizacja kampanii w TV, radiu i prasie .

2. Reklama zewnętrzna

  • kreacja i produkcja,
  • billboard-y różnego formatu na terenie całego kraju,
  • własne miejsca reklamowe na budynkach,
  • druk wielko i małoformatowy,
  • kasetony podświetlane,
  • plansze reklamowe,
  • litery przestrzenne,
  • wielkoformatowe tablice wolnostojące,
  • siatki one-way-vision pokrywające budynki z oknami,
  • reklamy na środkach transportu i przystankach,
  • pylony, flagi, transparenty, balony, witryny itp.

3. Reklama wewnętrzna

  • kreacja i produkcja,
  • citylight-y i standy reklamowe w pasażu handlowym,
  • grafika umieszczona na drzwiach wejściowych,
  • elementy reklamowe na wózkach w handlu nowoczesnym,
  • reklama w strefie regałów (np. reklamy podwieszane),
  • reklama w strefie kas (np. grafika na taśmach kasowych, citylight-y),
  • grafika umieszczona na drzwiach wyjściowych,
  • małoformatowe powierzchnie reklamowe,
  • graffiti na ścianach, sufitach i podłodze,
  • grafika umieszczona na lodówkach, gablotach,
  • projekcje audio-video ,
  • panele LCD,
  • witryny, podświetlane regały.

4. Promocja sprzedaży

  • kreacja i produkcja wizualizacji i efektywnego przekazu promocji sprzedaży na opakowaniu i na półkach regularnych i promocyjnych,
  • doradztwo i realizacja założeń promocji cenowej,
  • strategie wspomagające efektywny merchandising,
  • programy lojalnościowe – kreacja, organizacja, produkcja,
  • gazetki promocyjne – kreacja i druk,
  • P.O.S. (np. raki, listwy półkowe, owijki, stopery, woblery, standy, placematy, naklejki podłogowe),
  • drugie miejsca sprzedaży (np. lodówki, regały tekturowe i plastikowe, konstrukcje pod piramidy, końcówki regału),
  • systemy łączenia produktów w mixy, bonus packi, gratisy, multipacki,
  • systemy łączenia produktów w makro-unity,
  • projektowanie i produkcja stoisk promocyjnych i targowych,
  • współorganizacja pracy hostess, stoisk promocyjnych, konkursów.

5. Sprzedaż bezpośrednia

  • strategie, wdrożenie i organizacja pozyskiwania nowych klientów,
  • kreacja i druk materiałów do korespondencji seryjnej i akcji mailingowych,
  • druki personalizowane.

6. Sponsoring i Public Relations

  • współorganizacja imprez promocyjnych i dni otwartych,
  • konferencje prasowe,
  • sponsorowane imprezy sportowo-kulturalne,
  • promocje artystyczne na cele charytatywne,
  • imprezy okolicznościowe i integracyjne.