Our specialists provide assistance in developing efficient sales promotion strategies through application of modern marketing techniques like:
1. ATL advertising
- creation,
- media buying,
- organisation of TV, radio & press campaigns.
2. Outdoor advertising
- creation and production,
- billboards of various formats placed all over the country,
- own advertising space on buildings,
- large- and small-format printing,
- light boxes,
- advertising boards,
- 3D lettering,
- cityboards,
- one-way-vision meshes to cover buildings with windows,
- advertising on vehicles and bus-stops,
- pylons, flags, banners, balloons, shop windows, etc.
3. Indoor advertising
- creation and production,
- citylights and advertising stands in shopping malls,
- entrance door graphics,
- advertising signs on trolleys in modern trade,
- advertising within aisle area (e.g. suspended boards),
- advertising within till area (e.g. graphics on till rolls, citylights),
- exit door graphics,
- small format advertising space,
- graffiti on walls, ceilings and floors,
- graphics on freezers and showcases,
- video presentations,
- LCD panels,
- shop windows, glass cases, backlight shelves.
4. Sales promotion
- creation and production of visualisation and efficient presentation of sales promotion on packaging and on regular and promotional shelves,
- consulting and implementation of the principles of price promotion,
- strategies to support efficient merchandising,
- loyalty programmes – creation, organisation and production,
- promotional mailers – creation and printing,
- P.O.S. advertising (e.g. racks, shelf liners, wrappings, stoppers, wobblers, stands, placemats, floor stickers),
- sales second location (e.g. freezers, cardboard and plastic displays, pyramid supports, end-of-aisle gondolas),
- systems for combining products into product mixes, bonus packs, gratis packs, multipacks,
- systems for combining products into macro-units,
- design and production of promotional and exhibition stands,
- co-organisation of hostess service, promotional stands and competitions.
5. Direct sales
- strategies, implementation and organisation, of enlarging the customer base,
- designing and printing materials for reps,
- creating and printing materials for serial letters and mailing campaigns,
- personalised prints.
6. Sponsoring / Public Relations
- co-organisation of promotional events and open days,
- press conferences,
- sponsored sports and cultural events,
- artistic promotional events for charity purposes,
- celebration and integration events.
_________
Nasi specjaliści pomagają w opracowaniu efektywnych strategii aktywizacji sprzedaży, poprzez stosowanie nowoczesnych technik marketingowych, takich jak:
1. Reklama ATL
- kreacja,
- zakup mediów,
- organizacja kampanii w TV, radiu i prasie .
2. Reklama zewnętrzna
- kreacja i produkcja,
- billboard-y różnego formatu na terenie całego kraju,
- własne miejsca reklamowe na budynkach,
- druk wielko i małoformatowy,
- kasetony podświetlane,
- plansze reklamowe,
- litery przestrzenne,
- wielkoformatowe tablice wolnostojące,
- siatki one-way-vision pokrywające budynki z oknami,
- reklamy na środkach transportu i przystankach,
- pylony, flagi, transparenty, balony, witryny itp.
3. Reklama wewnętrzna
- kreacja i produkcja,
- citylight-y i standy reklamowe w pasażu handlowym,
- grafika umieszczona na drzwiach wejściowych,
- elementy reklamowe na wózkach w handlu nowoczesnym,
- reklama w strefie regałów (np. reklamy podwieszane),
- reklama w strefie kas (np. grafika na taśmach kasowych, citylight-y),
- grafika umieszczona na drzwiach wyjściowych,
- małoformatowe powierzchnie reklamowe,
- graffiti na ścianach, sufitach i podłodze,
- grafika umieszczona na lodówkach, gablotach,
- projekcje audio-video ,
- panele LCD,
- witryny, podświetlane regały.
4. Promocja sprzedaży
- kreacja i produkcja wizualizacji i efektywnego przekazu promocji sprzedaży na opakowaniu i na półkach regularnych i promocyjnych,
- doradztwo i realizacja założeń promocji cenowej,
- strategie wspomagające efektywny merchandising,
- programy lojalnościowe – kreacja, organizacja, produkcja,
- gazetki promocyjne – kreacja i druk,
- P.O.S. (np. raki, listwy półkowe, owijki, stopery, woblery, standy, placematy, naklejki podłogowe),
- drugie miejsca sprzedaży (np. lodówki, regały tekturowe i plastikowe, konstrukcje pod piramidy, końcówki regału),
- systemy łączenia produktów w mixy, bonus packi, gratisy, multipacki,
- systemy łączenia produktów w makro-unity,
- projektowanie i produkcja stoisk promocyjnych i targowych,
- współorganizacja pracy hostess, stoisk promocyjnych, konkursów.
5. Sprzedaż bezpośrednia
- strategie, wdrożenie i organizacja pozyskiwania nowych klientów,
- kreacja i druk materiałów do korespondencji seryjnej i akcji mailingowych,
- druki personalizowane.
6. Sponsoring i Public Relations
- współorganizacja imprez promocyjnych i dni otwartych,
- konferencje prasowe,
- sponsorowane imprezy sportowo-kulturalne,
- promocje artystyczne na cele charytatywne,
- imprezy okolicznościowe i integracyjne.